LFTR in beweging ook in week 51

Missen jullie de gezamenlijke training ook zo? Wij in ieder geval wel.
Wij zouden jullie allemaal graag weer willen zien.
Helaas kan dit in deze coronaperiode niet. Omdat het er  naar uit ziet dat de gedeeltelijke lockdown nog wel even gaat duren gaan we wekelijks een foto plaatsen met daarop de leden die hardgelopen of gewandeld hebben. Dit gaan we doen totdat we weer samen mogen trainen en zo kunnen we elkaar wekelijks virtueel zien.

Wij hebben hierbij wel jullie hulp nodig.
Maak voor, tijdens of na je wandeling/ hardlooptraining een selfie van jezelf of van het groepje waarmee je in beweging bent geweest en stuur deze voor zondag 09:00 uur op naar webmaster@loopgroepfysiotherapietilburgreeshof.nl

De foto's worden in een overzicht geplaatst zodat je precies kunt zien wie de afgelopen week actief is geweest.
Hopelijk motiveert deze "LFTR-in-beweging" actie je om actief bezig te zijn en het groepsgevoel te versterken.
Onderstaande foto geeft een idee wat je kunt verwachten.


Voor de komende week hebben we de volgende trainingen voor jullie:
Schema voor de Yakult Start To Rungroep:
  • 3 minuten rustig – 2 keer 10 minuten tempo – 3 minuten rustig met 1,5, 3,5 en 3,5 minuten wandelen.
  • Duurloop van maximaal 50 minuten.
  • Intervaltraining van 8 keer 4 minuten met 2 minuten wandelen.
Schema voor de groep van Eric:
  • Tempoloop van 4 km.
  • Duurloop van maximaal 50 minuten.
  • Intervaltraining van 8 keer 4 minuten met telkens 1,45 minuut wandelen.
Schema voor de groep van Joop:
  • Tempoloop van 6,5 km.
  • Duurloop van maximaal 70 minuten.
  • Intervaltraining van 8 keer 4 minuten met telkens 1,30 minuut wandelen.
Als alternatief kan de volgende training op zaterdag gedaan worden:
Groep van Eric:
  • 6 keer 1 km met 2,5 minuut herstel.
Groep van Joop:
  • 6 keer 1 km met 2 minuten herstel.