LFTR in Beweging #1

De eerste LFTR in beweging collage is een feit.
Hierop staan maar liefst 19 leden, met zelfs een bijdrage uit Zweden!
Volgende week plaatsen we weer een collage. Blijf daarom jullie selfies sturen.

Trainingsschema week 52

Schema voor de Yakult Start To Rungroep:
  • Winterrun van 5km
  • Duurloop van maximaal 50 minuten
  • 3 - 5 - 7 - 9 - 7 - 5 – 3 minuten met 1,5 minuut, 2 minuten, 3 minuten, 3,5 minuut, 3 minuten en 2 minuten wandelen.
Schema voor de groep van Eric:
  • Winterrun van 5km
  • Duurloop van maximaal 60 minuten.
  • 1 - 3 - 5 - 7 - 9 - 7 - 5 – 3 – 1 minuten met 1 minuut, 1,5 minuut, 2 minuten, 3 minuten, 3,5 minuut, 3 minuten, 2 minuten en 1 minuut wandelen.
Schema voor de groep van Joop:
  • Winterrun van 5km
  • Duurloop van maximaal 75 minuten.
  • 1 - 3 - 5 - 7 - 9 - 7 - 5 – 3 -1 minuten met 30 sec. ,1 minuut, 2 minuten, 3 minuten, 3,5 minuut, 3 minuten, 2 minuten en 1 minuut wandelen.

Blijf hardlopen, blijf wandelen en blijf gezond!