Virtuele clubloop en schema’s

Virtuele clubloop

Om jullie te blijven motiveren hebben we de komende tijd een virtuele clubloop die zowel hardlopend alsook wandelend gedaan worden.
Deze kan gelopen worden vanaf maandag 18 januari t/m zaterdag 30 januari. Omdat de Reeshof best groot is en we verspreid wonen, hebben we 2 rondjes van 10 km uitgezet. Elk rondje van 10 km is gesplitst in 2 aaneen sluitende rondjes van 5 km.
De reden hiervoor is dat als je samen wilt gaan lopen en de een wil 5km en de ander 10km lopen, dat je dan tóch samen kunt starten. Geprobeerd is om het finishpunt zo dicht als mogelijk bij het startpunt te krijgen, wat helaas in de rondjes 5km deel 1 en deel 2 een klein stukje uitwandelen betekent. Je kunt op elk willekeurig punt op de route starten.

De routes staan in het clubhuis. Je vindt ze in het menu item "Virtuele clubloop".

Als je 5 km of 10 km hardgelopen of gewandeld hebt en je wilt in het klassement opgenomen worden geef je tijd dan door via webmaster@loopgroepfysiotherapietilburgreeshof.nl
Het is de bedoeling om dit de komende tijd vaker te doen zodat je, zeker als je hardloopt op deze manier ook je vooruitgang kunt bijhouden. Succes er mee en we hopen natuurlijk op een grote deelname.

Het overzicht met resultaten vind je >>hier<<

Schema's week 3

Het is fijn om regelmatig andere leden tegen te komen die ook actief bezig zijn.

Niet alleen van de hardloopgroep, maar ook van de Wandelende Tak. Train of wandel  je alleen of samen met je maatje, laat dit ook aan de andere zien door wekelijks een of meerdere selfies/foto´s naar webmaster@loopgroepfysiotherapietilburgreeshof.nl te sturen zodat deze in onze wekelijkse collage geplaatst kunnen worden. Dit is op dit moment een van de weinige mogelijkheden die we hebben om iedereen van de Loopgroep, ook al zien we elkaar niet fysiek, te motiveren en te ondersteunen. Blijf dit dus doen zolang we nog in deze situatie zitten. Wij zullen jullie van wekelijkse schema´s blijven voorzien zolang het nodig is. Daarom voor de komende week het volgende schema:

Schema voor de groep van Eric / Harran:
  • 30 minuten tempo of een tempoloop van 5 km.
  • Duurloop van maximaal 55 minuten.
  • 2 - 2 - 4 - 4 - 6 - 6 - 8 minuten met 1 minuut, 1 minuut, 1,5 minuut, 1,5 minuut, 2 minuten, 2 minuten wandelen.
Schema voor de groep van Joop:
  • Tempoloop van 6,5 km.
  • Duurloop van maximaal 75 minuten.
  • 1 - 1 - 2 - 2 - 4 - 4 - 6 - 6 - 8 minuten met  30 sec, 30 sec., 1 minuut, 1 minuut, 1,5 minuut, 1,5 minuut, 2 minuten, 2 minuten wandelen.

Het LFTR team