Trainingsschema week 43

De officiële trainingen zijn zoals bekend tot nader order gestopt, maar om  iedereen te motiveren hebben we deze week de volgende schema´s als leidraad voor jullie.

Omdat niet iedereen hetzelfde schema loopt wordt er gesproken over de Yakult Start To Rungroep, de groep van Eric en de groep van Joop.

Zo weet iedereen wat voor hem/haar het beste programma is om te lopen.

Yakult Start To Rungroep
  • 1e training: 3 keer 3-5 minuten met 1,5 en 2 minuten wandelen.
  • 2e training: rustige duurloop van maximaal 40 minuten.
  • 3e training: 3 keer 2 - 4 - 6 minuten met 1, 2 en 2,5 minuten herstel
Schema voor de groep van Eric:
  • 1e training: tempoloop van 4km.
  • 2e training: rustige duurloop van maximaal 60 minuten
  • 3e training: 4 keer 2 - 4 - 6 minuten met 1, 1,5 en 2 minuten herstel
Schema voor de groep van Joop:
  • 1e training: tempoloop van 6,5km
  • 2e training: rustige duurloop van maximaal 70 minuten.
  • 3e training: 4 keer 2 - 4 - 6 minuten met 45 sec., 1,5 en 2 minuten herstel