Trainingsschema week 50

Om jullie te blijven motiveren geven wij als LFTR team elke week een trainingsprogramma voor de diverse groepen. Wij proberen hierbij de trainingen zo gevarieerd als mogelijk te maken om het zowel nuttig als leuk te houden.

Je kunt zelf ook je trainingsrondjes leuker maken door het trainingsrondje wat je hebt de ene keer linksom en dan weer rechtsom te lopen. Vertrekken vanaf een ander punt maakt het ook mogelijk om andere routes te lopen.

Met afstandmeten.nl  kun je diverse leuke routes uitzetten. Bijvoorbeeld vanaf Amarant in en om de Gilzerbaan. Vanaf v.v. Gudok kun je leuke routes in het buitengebied lopen evenals vanaf de parkeerplaats bij de Hornbach. Van daaruit kun je mooi over het Mastpad lopen en diverse routes uitzetten. Of vanaf de Hornbach over de Dongenseweg en langs het kanaal terug.

Dit zijn enkele suggesties om het voor jezelf en je groepje leuker en interessanter te maken.

Probeer het eens!! Het is goed om jezelf zo gemotiveerd te houden en het zal je plezier in het lopen alleen maar ten goede komen.

Voor de komende week hebben we de volgende trainingen voor jullie:

Yakult Start To Rungroep
  • 4 minuten rustig – 2 keer 8 minuten tempo – 4 minuten rustig met 2, 3 en 3 minuten wandelen.
  • Rustige duurloop van maximaal 50 minuten.
  • 3 keer 2 - 4 - 6 minuten met 1, 2 en 2  minuten herstel.
Schema voor de groep van Eric
  • Tempoloop van 5 km.
  • Rustige duurloop van maximaal 60 minuten.
  • 3 keer 2 - 4 - 6 minuten met 1, 1,5 en 2 minuten herstel.
Schema voor de groep van Joop
  • Tempoloop van 6,5 km.
  • Rustige duurloop van maximaal 70 minuten.
  • 3 keer 2 - 4 - 6 minuten met 45 seconden, 1,5 en 2 minuten herstel.

 

Alle trainingen beginnen uiteraard met een warming up en eindigen met een cooling down.

Blijf met plezier hardlopen of wandelen, maar houdt je aan de 1,5 meter afstand en maximaal 4 personen.

Denk aan je eigen gezondheid én aan die van de ander!!!!